måndag 3 september 2012

Svarta katten.


Idag kom mitt tyg äntligen som jag designat och gjort en tryckning av som jag beställt. Jättespännande att se hur det blev och än så länge ett tyg som bara jag har. Motivet är en del av min tänkta logga och idèn kommer från mitt egna husdjur.

Har inte bestämt än vad det ska bli, trodde motivet skulle vara mindre. Har beställt från Spoonflower i Usa,så det var inte det billigaste men otroligt spännande möjligheter som finns på nätet och nog den skönaste bomullstrikån jag nånsin känt på.

Har även gått med i en utmaning på Facebook som innebär att man syr tre saker i veckan...puh! Ibland undrar man vad man gett sig in på. Utmaningen gäller hela September och gäller från söndag till söndag med start och slut kl 18.00.


2 kommentarer:

  1. Vilket häftigt tyg! Vad kul att se resultatet från någon som beställt därifrån. Jag har lekt med lite designer, men inte kommit loss riktigt. Roligt att höra att kvaliteten är bra också! Sånt är ju extra viktigt.

    SvaraRadera
  2. Vad kul, visst är det en upplevelse att ha tillverkat eget? Jag skulle vilja veta mer om det här med att trycka upp, gärna andra alternativ där de trycker.

    SvaraRadera