torsdag 7 juni 2012

Det blev visst ett driftstopp!!!


Luften gick  ur mig efter bh-sömnaden passar på att  samla  kraft inför kommande projekt. Har varit så trött sista tiden och räknar arbetsdagarna inför semestern 18.. 17, pustar inför att gå på igen men efter nästa ledighet har jag glädjande nog bara  11 arbetsdgr kvar. Inga bestämda planer, helt solo som jag är så gör jag precis vad jag vill och  har skrivit en låång lista.

Checkade att jofotex ligger i Söderköping som dessutom verkar vara en väldigt charmig stad med sina gamla byggnader och 6000 invånare.Genom den lilla staden ringlar Göta kanal. och kanske kan man om man önskar en längre tur åka båt dit och  ta vägen om Stockholm hem.

Blir glädjande nog 2 syträffsgäng som ska träffas till hösten och då får man ju handla och planera lite tills dess.

4 kommentarer:

  1. Att luften går ur en ibland är väl inget konstigt. Jag har bestämt mig för att bloggen aldrig ska stressa mig i det. Hoppas och tror att de som läser tittar in då och då för att kolla läget.
    Kraft och ork kommer och går och du får säkert inspirationen tillbaka snart igen...

    SvaraRadera
  2. Luften gick ur mig också efter sew alongen ;-) samtidigt tror jag det är bra med perioder när man tar det lugnt för då kommer suget att skapa igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! man samlar ny kraft inför kommande projekt.

      Radera